Pokemon Indigo:lumea

Lumea Indigo este minunata!Hai sa va arat niste poze:

                                                                                                                                                             (Eu)

Prima data incepi cu Pokemon-ul tau.Apoi trebuie sa castigi nivele sau poti sa capturezi.

Cand apesi pe Maps & Regions Iti apare o pagina cu harti.Poti da click pe ele!

Dupa ce dai click pe una(eu am ales-o pe prima)intri in ea.

Daca jos apare un Pokemon fii sigur ca poti sa te lupti cu el!

Da pe fight si te vei lupta cu el(Pokemon-ul meu a evoluat de mult).

Jos se afla puterile cu care te poti lupta!Apasa pe Attack ca sa lupti.Apasa pe Use Item pentru a folosiun obiect(de exemplu Pokeball).Apasa pe Run pentru a iesi din lupta.Cu cat prinzi mai multi Pokemon-i,cand pierzi,te poti folosi de ei.Uite echipa mea:

Pokemon-ul zilei este:

                                                                                   Cascoon

Un comentariu (+add yours?)

  1. mihaela
    dec. 26, 2010 @ 08:36:13

    foarte misto siteul debia astept sa mai citesc despre tine

    Răspunde

Lasă un comentariu